Daar word op die oomblik in die kerk meer gepraat oor self-ontplooiing as oor self-opoffering.-Anon.......As ‘n kerk haar woorde begin devalueer, dan word die kerk ‘n ramp vir die volk. - K Schilder

11/09/2010

Rescued miner runs NY marathon....


Edison Pena's personal victory came just weeks after he was still training in near-darkness, jogging 6 or 7 miles (around 10 kilometers) each day 2,300 feet (700 meters) underground in stifling heat and humidity. He and 32 other men survived 69 days in the caved-in mine before they were rescued last month.

"In this marathon I struggled," he said. "I struggled with myself, I struggled with my own pain, but I made it to the finish line. I want to motivate other people to also find the courage and strength to transcend their own pain."

Read more at: http://www.ndtv.com/article/world/rescued-chilean-miner-runs-in-new-york-marathon-65028?cp

3 comments:

Gideon said...

Liza, verskoon asb. dat ek 'n "comment" gebruik - ek het so lank laas 'n nuwe pos begin en ek kan nie die knoppie daarvoor kry nie.

Hoe begin ek 'n nuwe pos?

Gideon.

Henrietta said...

Hallo Gideon. Gaan HEEL bo-aan na "sign in". Dit behoort jou outomaties na die "dashboard" te neem, klik dan
daar op "new post".

As jy outomaties ingeskakel is, sal jou usernaam daar bo staan en sal daar ook "new post" bo-aan staan. Klik daarop en dan verskyn die groot oop venster waarin jy jou posting doen.

Liza said...

Volgens Times Online het Yonni Barrios, die myner wat sy vrou verkul het, besluit hy begin sy lewe oor met sy minnares.